Saturday, January 1, 2011

masa kian beRlaLu....

....
............................................................
ini adalah detik2 masa g sentiasa berdetik..
jam kat tangan ak ni pun sntiasa berdetik dan terus berdetik selagi ada bateri la kann..
dk kmpung just nk ckp..masa mg terus berlalu..
smpai la aku dan kamu dah melangah ke Tahun baru 2011..
..
.
.
.
.
.
.
.
.


    Hurmm.....mmg budak kampung x dpat nafikan begitu bnyk skali kenangan ndah n pahit telah mewarnai kehidupan aku sebgai blogger yg brgeLar bdk Kampung... Dan kenangan itulah yg akan terus mnjad sejarah..memori di minda....sebagai pngajaran di dlm jiwa kita... Kerana sejarah itu mngajar kita mnjadi lebih dewasa... (ayat x bleyh tahannn...)

   Celebrate new Year???....kat mana??...kat pnatai PD je.. Bdk kmpung x jangka bleyh terjebak dgn planing sorg mmber keje bdk kmpung... Bleyh plak ak join dia g berpicnic kat PD....siap berkhemah yg x bleyh tahan tu... Yg palin pngting we all hepi n ak dpt gak release tnsion keje even utk seketika...


   just want to say WELCOME 2011...



setiap tahun pasti ade je bnde peLik yg akan berLaku kat bdk kmpung ni...
hihihihi....so, nntikan je la ape g akan berlaku utk tahun 2011...




-status: boring...lapar....baru bngun tido..
- Lokasi: Vista angkasa...
- matlamat: nak balik tmpat keje ptg ni...

No comments:

Lihat ini Juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...