Monday, November 22, 2010

Kena RogoL

hihihihhiihiii...(mesti nak ade unsur2 gelak di situ)..

post kali ni bkan brkenaan kes Rogol manusia..
atau kes cabuL tahap juvana..
tapi brkaitan alam semulajadi flora dan fauna...
fauna xde kaitan punn..

nak dpndekkn cerita...spnjag bdk kmpung hidup kat dunia ni..
ade la trserempak dgn tidak sengaja....atau dmudahkan...terjumpa la..
mangsa2 roGoL yg diroGol secara terbuka....
bkn kena roGol larrr...mybe dah mmg mcm tu tabiat bnde hidup ni..
makhluk Tuhan gak kann....sekadar mengekaLkan kemandirian spesies gitu...

-aksi spontan ini diambil semasa bdk Kmpung masih berada di Kolej Za'ba-
sungguh x sopan kucing ni....si hitam tu mcm x kesah plak..
tp kedua2 kucing ni dah x djumpai lg di kolej tersebut....
??????????




haaaa...bukan setakat mamalia....aksi amfibia pun brjaya diambil..
gmbar ni stil fresh lg...diambil dlm salah sebuah kolam tmpat keje aku..
dah la buat awal2 pagi...x sejuk kerrgghhh??....hihihihii...
patut la bnyk giler berudu dlm kolam tuh....keje makhluk dua ekor ni agaknye.


hurrmmmm.......ni aksi reptilia plak..
xtau la.....ak x rase diaorg ni nak bersenggama..
mybe sekadar bermanja2 kowt..
coMeL plak ak tngok ekor kura2 ni..
gmbar ni diambil di kolam sebelah DK3, Fakulti sains UM..
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
himpunan gmbar2 ini hnya sekadar gmbaran khidupan sahaja..
sbg pngajaran...jgn la nak buat aksi mncabul atau cubaan merogoL di khalayak ramai ye..
hahahhaaaa...lawak jek..
yg paling pnting..kita patut sedar....
setiap makhluk yg dicipta di dunia ni pasti ada pasangannya....
bg kita....rasa cinta sesama manusia adalh sesuatu perkara yg dianggap pnting dlm mncari pasangan..
pasangan yg akan mmbahagikn kita di dunia n akhirat..
(^__^)"

No comments:

Lihat ini Juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...