Friday, May 14, 2010

Cuti Minggu Pertama


 -sila abaikan gmbar kat atas ni-


hurmmmm...skunk ni aku ngah menaip n memngira...
mngadap labtop n mgunakan mesin kira2 jenama casio @ kalkulator sctifik
mmg agal pening la nak siapkan bajet belanjawan PM sesi 10/11 nihh
bajet yg x siap2 smpai ke saat ni..tettttt........

-status-
aku kat UM lg skunk ni...
suppose ak kena wat LI kat Kuang, Selangor..
tp ak kena jadi fasilitator untuk geng Pmbantu Mahasiswa Kolej za'ba sesi ni..
dlm masa yg same..kena wat preparation utk g UNAS, Jakarta, Indonesia...

seminggu di sini...
mmg rase tersepit....perit...sepi....sayu....geli...
geli plak aku nak baca penyataan di atas..
hhahahahaaaaaaa...... 


******************************





PEMBANTU MAHASISWA..

ade 30 org jek..
ade yg fresh...n ade yg second timer...
pape je la...yg pnting diorg hebat..
"HebaT"......
tetttttt......

diorg dah lalui kem pemnatapan PM..aku yg organize hari tu..
fuhhh..terasa seperti mnjadi KPM semula...lalalalaaaaa...
rindu plak bila jd KPM zaman dulu2..
time ni la ak merupakan seorg yg baik gila kuasa...lallaaaaa...

argghh..merepek jek...dan skunk ni diorg dah wat mcm2 gerak kerja..
gerak kerja yg ak dah hadap selama 2 tahun jd PM sebelum ni..
mmg mmbosankan..tp ade gak yg menggamit memori lalu..
so, dlm mase yg ade ni....ak curahkn la pnglaman yg ade ni kpd diorg..

dan skunk ni...diorg ngah mnjalani kursus PM kelolaan HEP..
wat kat dlm UM jek....(Fakulti Sains)..
so, ak xtau la wat happened to them right now...
hope diorg hepi...n kem ni dpt mengeratkan lg ukhuwah diorg..
aminnnn.......

pasal isu KPM?....bnda tu bdk kampung tak bleyh nak jwab la...
xtau la sape yg bakal jd KPM kali ni...
yg penting KPM kali ni...xkan same mcm KPM lepas...
tettttt......





PROPEZUM???

ape tu?...[projek pengatarabgsaan zaba UM]...tu jek..
17 mei ni bdk kmpung akan fly ke Universiti Nasional, Jakarta, Indonesia..
selama sminggu kat sane////brsama rakan2 jik jtk yg laen...
hope..sume dpt brjalan dgn lncar..
mesti korg tertanye2 ape yg berlaku kat sane kann....
huhuuuuu....mcm2 mnde yg ajaib akan berlaku kat kitorg nnti..

kami akan tinggal secara homestay kat sane..
so, trpksa la menginap dgn keluarga angkat kat sane @ keluarga asuh..^^!..
satu pnglaman yg mungkin susah nak dapat...pape pun kita tunggu n lihat je la..
harap..keluarga asuh aku baik2 belaka...jgn la pelik2 sudah..
@__@~~~pengsann....


selama seminggu kami kat sane...
mcm2 bnde akan dibuat..more to akademik issue la...(boringggg~~~)
ade sesi diskusi la...
wat lawatan ke monumen nasional n muzium ape ke mnde ntah..
lpas tu sesi diskusi lg...(diorg ni jenis suka brckap kowt)...hope ak paham la.
ade sport day la...futsal, wall climbing segala bagai...tetttt..
paling x bleyh blah....kitorg kena wat prsembahan kat sane..
kitorg plan nak wat zapin n nyanyi2 skit....
hope mnjadi la..tetttt
huhhh....so, xtau la ape akan jd dgn kitog kat sane...
bdk kmpung harap sume hepi n dapat shopping utk beli brg2...bg kat org M'sia..






demikianlah....
mgkin bnde ni la...liku2 terakhir aku kat UM ni..
kwn2 aku dah ramai yg habis....ade yg ngah wat LI lg.....
termasuk la aku ni ha...
hhurrmm..terasa sedey la plak..
ak akan merindui sume yg akan terjadi ni...


2 comments:

HaSReY said...

JAMMED!!!
hahaha...aku bangga mempunyai anak didik yang pernah jadi KPM...
hahahahaha....
wei, nanti dalam flight, ko baca ar cinta sufi tuh..
best dowh,....

BuDak KaMpunG said...

ak x bwak pun novel tu...
tettt....

Lihat ini Juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...