Friday, April 30, 2010

At LasT


At LasT.........
Akhirnya......

Alhamdulillah......bersyukur ke hadrat Illahi...
akhirnya...siap jugak la thesis aku...
dalam lebih kurang sebulan je kowt ak siapkan....
 dan dlm sebulan tu la....
hiDup budak KampunG agak tidak keruan
memikirkan...
menyelesaikan....
mcm2 problem...n haL Dunia....


memg x sangka...
MaSA itu telah berlalu....dan x akan patah balik...
walaupun bumi ni melawan arah putaran...
dan BuDak KampUng stil mcm budak lagi..
budak yg sedang BelajaR...
dan akan berhenti belajar..
---***********-----


-OK-
FULL STOP
sila abaikan apa yang aku bebelkan kat atas tu


kita kmbali semula kpada post..
bertajuk At LAST...
dlm kesempatan yg ada ni...
ak nak ucapkan terima kasih yg tak terhingga kpd ..
my supervisor, Prof. Dr. Rosna Mat Taha (Taha, 2010)..
becoz telah bnyk mmbantu n mmberi guidance yg bagus kpd...
aku, Anwar. Mida, SuHaila, Diyana, n Izwan..
spnjang kami menJalankan Projek Tahun Akhir..
dan menyiapKan thesis..
hurmmmm...........(p/s: supervisor kitorg mmg comel)..
lalalalaaaaaaaa..........

terima kasih juga kpd...
Wan Syafi'ie n Izlan Md Hadi...
coz..bnyk mmbantu secara tidak lgsung dlm part microbiology...
satu masa nanti kita boleh bukak ada Lab Sendiri..
tetttttt......
tidak lupa juga kpd Rakan2 JIK n JTK..
bcoz paham tentang kesibukan presiden korg ni..
huhuhhuuu...
(P/s: nasib baik la prof tau ak pun agak busy kat kolej)

yg paling penting..
my beloved Family..
terima kasih mak..abah..n adik beradik yg laen..
maaf sangat2....coz aril jarang balik Umah..
tp xpe...diorg mmg paham ttg kesibukan anak yg x sedar diri ni..
lalalallaaaaa.......






actually....ape yg ditaip kat atas ni..adalh acknowledgement Budak kampung dlm thesis..
tetttt..........so, sape2 yg rajin n diberi peluang..boleh la baca thesis aku lepas ni...
huhuhuhuuu.....

Dan sekarang ni...budak kampung sedang menempuh..
alam2 terakhir...di kampus...(pe tuhhh???..=__="")
dgn kate lain...abiskan sisa...hidup kat UM..sbg insan bergelar Undergraduate...
bajet mcm nak smbung master..(tengok la mcm mane dulu)...

so, aku harap....pengakhiran ak di sini....adalh dgn senyuman..dan sedikit tangisan...
 






nantikan post seterusnya...
-my hepi ending-


No comments:

Lihat ini Juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...