Thursday, June 4, 2009

KorupSi Atau Ikhlas HaTi???.........


persoaLan Di ataS hanYa proPaganDa semata-maTa....
buDak Kampung xnak anggap koRupsi coz aku pun guna Gak..
aku pun Mkn KfC gak..
mybe itu sebagai penghargaan atas sumbngn anda.....
sumbangan baKal2 pemeganG TamPuk kepimpinan Za'ba kowtt...tetttt.....

.....................
.........................................
lalalaaaa............budak kampung Baru je Balik mkN KFC dgn geng PM's...
ahakzz......duit sape?....pak Leh Aman larr......tettt......
tetobe je dia baik hati nak sponsor mkn kann..
terima je la....tp sayang..
akibat ketamakan...
dek kerana lapar yg amt..
sehingga menurut kata nafsu perut.....maka bajet makan mlm tu x cukup kann..
hahaaaa...
masing2 mkn 3 ketul ayam..
ade yg diet..ade yg lahap....
tp xde yg nak terberak..or terkentut lagi...



mybe ini sekadar permulaan...
atau pengakhiran bulan jun....skunk ni kitaorg dah masuk fasa tekanan..
gerk kerja?...
HEP?...
tunggu dan lihat je.....aku dah hmpir penat dgn sume ni..
hampir2 jemu....dah lali tp perlu kuatkn hati.....
demi rakan2 PM yg baru nak kenal diri.....tetttt......

kfc2..
kfc2........
anyway, hari ni adlh Worl Environment daY....
so, jagalh alm sekitar kita dgn baik hati...
alam kita ni kian tenat..
tetibe je aku ni emo..
tp ni la reality..
ok kita kembali semula kpd topik PM's..



lepas ni dah start busy dgn gerak kerja yg tertangguh..
pemilihan KPM?....lalalaaaaa....
tag name?...
banner?...
cheerss...
kursus induksi?...
sume ni akan dirhsiakan.....coz termaktub dlm akta kerahsiaan...
budak kampung dah letih la dgn kerja2 ni..
bila la nak dpt cuti nihhh....
yg penting aku nak balik kmpung sbtu ni...coz akak akU nak BerTunang..
lalalaaaaa........

hurmm....
korupsi itu bukan..
ikhlas hati belum tentu lagi....
selepas port dickson..
kfc..
tp bnyk hal kebajikan lain yg x terbela...
aku sedeyh n tertekan....kecewa...
kerana kenikmatan dahulu x same dgn skunk ni....
tp just tabahkn hati n sabarkan diri...

fuhhh......bila la sume ni nak berakhir..
tp bila dah berakhir..rase rindu pasti akan menyusul n sukar dilupuskan....



ape la yg aku merepek kat sini ni ha........
.......................
................
........
....
..
.

No comments:

Lihat ini Juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...