Wednesday, May 20, 2009

PerMuLaaN........

...........................
....................................................
..........................................................................
belum ada noktah dlm kehidupanku
.....................................................




Hurmm...........
Kira2 lebih kurg seminggu ak bercuti....
Kini diri budak kampung dah ade kat zaba.....
akan merungkai segala problematika yg ade kat sini..
akan mncari asal usul kewujudan aku kat kolej usang ni..
utk menegakkan ape yg belum tegak..
utk mnjatuhkn ape yg patut terjatuh..
itu permulaan kowwtt....

aku masih belum brgelar PM sesi 09/10 selagi hati aku x trbuka utk tu..
x perlu tunggu pngiktirafan kolej..tp kena tungu keinginan hati ni..
yg pnting jiwa aku dah hilang rasa nak jd PM..

19 hb cek in...tukar bilik...mmg penat..
20 hb induksi under zaba...bosan...boring....mcm nonsense..sekadar penuhi syarat..

aku xtau ape yg berlaku...well hanye insan biase di sini.
tp aku mmg suka terus begini..
xnak pening kepala..nak jd mcm biase..
tp sometimes aku akn bertindak apabila tiba masenye..
huhuhuhuhu....ape la yg aku merepek nihhhh???.....

anyway...kursus PM sesi 09/10 baru je bermula kat zaba..
akn ade pmbahgian biro....utk 25 org kpd 6 biro..
setiap biro akn ade 4 org..
terima seadanya dgn hati terbuka..
so, budak kampung kena tungg dan lihat..

terima kasih kpd yg sudi membantu..
terima kasih kpd yg sudi menjawat..
terima kasih semua...
jom..nikmati hari2 yg masih ade....

3 comments:

Nurulaini binti Taib said...

ko ni tulis mcm nk mati jer. hahaha.. ala2 wasiat terakhir. buang tebiat ke ape. pepe pon, gud luck! u r going to do great as a pm.

izzahyus0f said...

wei..ko dah buang tebiat ke... ingat sikit..banyak lg keje tak siap...banner banyak lg tak settle....handout tak fotostat lg... sebelum ape2 jd klat ko..baik siap kan dulu keje tu....hahahaha.....

BuDak KaMpunG said...

watever....
ni bukan wasiat k....

Lihat ini Juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...